Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Förklarar härmed att jag lägger av med min blogg.

Av Pelle pennan - 30 januari 2014 16:30

 Förklarar härmed att jag lägger av med min blogg.

 

Felet är mitt att jag hamnade i en depretionskris,

Och det är mitt fel att jag inte viste om det,

Och det är mitt fel att jag vill att du ska förstå, 

vad jag inte förstog.

 

FÖRLÅT MIG

 

men, Jag älskar dig

 
 
Ingen bild

Bea

30 januari 2014 18:55

Vad tråkigt att du ska sluta blogga. ;( Bättre balsam för själen än att skriva finns väl inte?
Själv får jag otroligt mkt kraft från mitt skrivande...
Jag ska inte lägga mig i, men får du inte tillbaka ngn kärlek kanske det är lika bra att försöka glömma?

Jag har själv blivit så j-a sviken en gång. Fick helt enkelt bara nog efter lååång tid och bestämde mig bara för att glömma honom. Han gjorde mig bara illa. Det gick, men det tog tid.

Nu har jag insett att det finns andra män o han som var grisig mot mig skulle jag idag ALDRIG vilja ha!
Tänk efter o bestäm dig.
Önskar dig verkligen lycka till med kärleken, om det nu blir Hon el ngn annan.

beabloggar@blogglatsen.se

Pelle pennan

30 januari 2014 20:31

Tack för ditt inlägg. Ja, jag är otroligt ledsen för att hon inte vill förstå allt det som jag har gjort, för det har jag gjort för hennes skull.
Kram Pelle.

 
Ingen bild

-

30 januari 2014 19:01

Jag tror det kan vara väldigt provocerande för henne att du skriver en öppen blogg om henne, man måste respektera andra.

Pelle pennan

30 januari 2014 20:33

Tack för uppmaningen //Pelle

 
sanna

sanna

30 januari 2014 21:38

jag önskar dig allt gott. har blivit oerhört berörd av din blogg och jag lider med din sorg. MEN, en sak måste jag bara säga till dig i all välmening: " Du kan aldrig tvinga någon till att älska dig. Någon kan ha älskat dig förut men det ger inga garantier att det alltid kommer vara så - även om man vill det. om man kan inte vara arg på någon för det - för det går inte att tvinga fram känslor. Jag tror verkligen inte det är en sund situation av dig att tränga dig på henne och försöka få henne att fatta att du älskar henne, för tro mig, det har verkligen gått fram, men du, på riktigt. vill du verkligen ha någon som på alla sätt tydligen inte känner sammá sak? du är ju värd mer än så, och hon är värd att hitta någon som hon älskar utan att bli tvingad till det.


" kärlekens öde visar vägar vi inte trodde fanns - och ett avslut måste ske - för att kunna börja på nytt någonstans "

jag önskar dig allt gott, men främst så önskar jag dig lite lugn och ro i själen. försök rå om dig själv, hitta styrkan i att du är du. gräv inte ner dig i att hon inte valt livet med dig, du har ett enda liv, lev det. oavsett om hon är med i bilden eller inte. tids nog kommer det lösa sig på ett eller annat sätt. jag lovar dig det.

massa kramar till dig och försök respektera dig själv tillräckligt för att inse att Inget svar - är ett svar.

kramar.

http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se

Pelle pennan

30 januari 2014 21:55

Tack, tack, tack.
Denna text är så sann, men den gör också så ont i mig.
Kram// Pelle.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pelle pennan - 17 februari 2017 13:24

Idag är det fyra år sedan som det tog slut mellan oss. Jag kan inte förstå var denna tid har tagit vägen.   Jag älskade dig då, jag älskar dig nu för du kommer att för all framtid att finnas djupt i mitt hjärta.   Jag älskar dig så otroligt m...

Av Pelle pennan - 27 april 2015 18:32

    Tänk vad livet kan förändras. Idag är det fem år sedan det hände, då jag trodde på en ny framtid. Med så blev det inte ... eller ... jo, det blev det visst det. Men inte som jag, eller vi trodde då. Då på morgonen den 27 april 2010 efter re...

Av Pelle pennan - 26 februari 2015 17:49

      TILL LIVET   Jo, jag tänker nog skriva om mina känslor till livet, och om mina nära och kära vänner mm. Det har nu gått en ganska lång tid sedan jag hamnade i min livskris, med som sedermera blev min stora vändning i mitt liv. Det har...

Av Pelle pennan - 17 november 2014 17:59

Nu snart är det ett år sedan jag startade min blogg. När jag startade var min ambition att jag skulle skriva varje dag, eller åtminstone varje vecka. men vart efter tiden gick, och jag mådde bättre och bättre så skrev jag mindre och mindre. Jag t...

Av Pelle pennan - 23 maj 2014 18:35


    Vilken helt underbar sommarvärme som vi har fått i detta land. 26 grader varmt i skuggan kl 18.00. Det är otroligt länge sedan som jag kände mig så här glad, lugn och harmonisk som jag gör nu. Denna vecka har varit underbar, med fantasti...

Ovido - Quiz & Flashcards