Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Pelle pennan - 20 januari 2014 22:59


  Det är för jä….t. jag kan inte ens se på en film där de kramar eller kysser varandra, jag blir så fruktansvärt sårad och lessen ända in i min själ. För mina tankar och drömmar vandrar hela tiden tillbaka till A.

Till den kvinna som har betytt mest i mitt ”vuxna” liv.

Hon som fick mig att förstå vad riktig KÄRLEK är.

Hon som fick mig att förstå mitt tokiga beteende. Och jag förstod att jag måste fixa detta NU.

Hon som mina tankar vandrar runt, 24 timmar om dygnet.

Hon som jag drömmer om varje natt. Hon som får mig att vakna kallsvettig varje morgon.


Jag vet att du inte vill ha med mig att göra, men jag kan bara inte släppa dig ur mitt hjärta.


Om du läser detta, så vet du vem du är.

  

Ovido - Quiz & Flashcards