Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Pelle pennan - 24 januari 2014 23:57

Japp… då var denna vecka slut. Tiden går alldeles för fort liksom, jag tycker inte att jag riktigt hinner med.

Men jag är en ny och gladare människa nu, än vad jag var för 6 månader sedan. I dag var jag nämligen hos min terapeut, och fick min bekräftelse. På att jag har arbetat med min depression så bra att jag numera kan säga att jag är ”frisk”, hur man nu tolkar det???

(Jag tror att kyrkan har hjälpt mig lite på traven).


Detta är ju nog så bra, och det skulle vara kanonbra om jag hade min allra finaste kärlek A hos mig nu. Tyvärr så blir det nog bara en enda lång dröm om henne, resten av livet.


Jag fick en fråga från någon på bloggen, som jag inte riktigt förstod.


Finns <333


Jag fick reda på vad det ev. kan vara.  ”   Finns kärlek   ” 


Jag kan bara svara för mig själv.

Och mitt svar är: Den har alltid funnits hos mig, ända sedan den dagen som jag fick träffa henne för första gången. Och den har bara blivit starkare och starkare för varje dag som går. Förutom mina barn, så är hon den som jag avgudar och älskar mest i mitt liv.


JAG önskar alla i hela värden, en riktig god sömn i natt. Och tänk på att det aldrig är för sent att be någon om förlåtelse.//Pelle

Ovido - Quiz & Flashcards