Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Pelle pennan - 16 februari 2014 21:40

Dagens arbete avklarat.

 

Jag har idag varit i kyrkan på högmässa, den var bra men alldeles för lite folk i kyrkan.

Efter kyrkan gick jag en sväng på kyrkogården för att titta på hur olika alla gravarna är. Det finns stora, det finns små. Många är helt och hållet igenväxta, men ett fåtal är mycket vackra och välpyntade.


Efter detta åkte jag upp till stora garaget och arbetade med firmabilen, som ska vara färdig om 1 ½ vecka. Då blir det körförbud på den som jag har i dag. Jag har precis kommit där ifrån nu, och ska bara duscha och sedan krypa i säng.

Jag hoppas att denna natt blir bättre än den som har varit.


Tänk om jag bara kunde backa mitt liv ett par år.

Det hade varit underbart om jag hade sluppit få uppleva denna tragedi som min depression har medfört. Och framför allt mina närstående, och då tänker jag på min kära….


Stor sorg och saknad.


Kram Pelle.

Av Pelle pennan - 16 februari 2014 11:25

Nu är det söndag, och dags att gå till kyrkan.

Ska gå dit för att få ett inre lugn i både kropp och själ.

I går gick jag runt på tre kyrkogårdar bara för att titta på olika gravar, och känna en inre frid.


Sedan är det bara och åka till jobbet och fixa mitt nya arbetsfordon som ska inredas.


Saknar min fd kärlek, drömmer om henne varje natt. Vaknar i princip att par gånger varje natt och är lessen.

Jag skulle så otroligt mycke vilja att det skulle bli bra mellan oss igen.


Saknar dig och dina barn.


Pelle

Presentation


Gillar att vara Glad och Trygg i mig själv !!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards